طراحی سایت در مشهد طراحی سایت در مشهد .

طراحی سایت در مشهد

تسلط بر زیرساخت ها، لازمه ی تسلط بر پیاده سازی ویژوال

احاطه بر زیرساخت ها، لازمه ی احاطه بر پیاده سازی ویژوال
چه‌گونه طراح ویژوال بهتری بشویم؟. شاید این پرسش برای شما نیز مطرح باشد. برای یادگیری یک گویش نو آغاز می بایست زیرساخت های آنرا حافظه گرفت. نام، ضمیر و فعل ، مبنا و پایه هر زبانی بوده و برای فراگیری ترکیبات غامض آغاز می بایست آن‌ها‌را فراگرفت.
گویش ابزاری برای برقراری رابطه میباشد. پیاده سازی ویژوال یک گویش ویژوال میباشد. و یادگیری پیاده سازی ویژوال تفاوتی با یادگیری یک لهجه تازه ندارد.
پیاده سازی های ویژوال عالی متولد نمی‌شوند بلکه ساخته میگردند. راز توفیق برای خوب شدن در پیاده سازی ویژوال اعتنا زیاد میباشد. فقط با سعی زیاد و آگاهانه میباشد که می‌توانید طراح ویژوال بهتری بشوید. طراحی سایت در مشهد ولی پایین ایجاد کرد های ما یحتاج برای احاطه بر پیاده سازی ویژوال:

تایپ
شما میتوانید با نگاه به تایپوگرافی طراحان داده ها متعددی درخصوص آنان بدست آورید. چون تایپ یک زیرساخت بنیادی برای پیاده سازی میباشد.
شما می‌توانید تک تک پیاده سازی را صرفا با تایپ خلق و خوی نمائید. همینطور می‌توانید پایه پیاده سازی را بر مبنا تایپ قراردهید (با ستون هایی ماهرانه از فونت های انتخابی). برای تقویت و بهبود تایپوگرافی در پیاده سازی آغاز بایستی با یادگیری مقدمات استارت فرمایید.
برای تعریف تایپ لغتی را بسط دهید. مضمون‌ اصطلاحاتی همانند traking، kerning و leading را بیاموزید. نوشته‌ی‌علمی ی "کلمه و واژه طومار ای با تعریف خوشگل از اصطلاحات تایپوگرافیک که می بایست بدانید" یک منبع ویژوال فوق العاده برای یادگیری این اصطلاحات میباشد. برای ادراک بدون نقص کیفیت بکارگیری تایپوگرافی در اینترنت، تایپوگرفی اینترنت: المان های استایل تایپوگرافیک مصرف شده در اینترنت را استیناف فرمایید.
درآخر روش در کنار هم قرار دادن فونت ها را بیاموزید. دو منبع بینظیر برای یادگیری این آیتم FontWolf و FontPair می‌باشند. مخلوط درست فونت ها تغییری چشمگیر در پویایی پیاده سازی شما ساخت‌و‌ساز میکند.
به کارگیری از گوشه و کنار برای ساخت تعادل
اسپیسینگ یا این که مسافت گذاری به ساخت‌و‌ساز موشن عمودی و افقی در پیاده سازی یاری میکند. و برای رفتار سلسله مراتب ویژوال و ساخت‌و‌ساز رابطه دربین المان ها ضروری میباشد.
برای الهام تصاحب کردن از طریق ی مسافت گذاری المان ها می‌توانید به وبسایت هایی مانند Behence و Dribble رجوع نمایید. ولی بسط و تقویت فهم فردی برای استعمال ی اسپیس در ساخت و ساز تعادل و هارمونی ویژوال نیز بسیار اساسی میباشد.


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۴:۰۱ توسط:محمد صادقی موضوع: نظرات (0)