طراحی سایت در مشهد طراحی سایت در مشهد .

طراحی سایت در مشهد

طراحی وب چیست؟ چه مراحلی داراست؟

طراحی وب چیست؟ چه مراحلی داراست؟
در دنیای امروز با تغییر تحول مسیر بسیاری ازکسب‌وکارهای سنتی به سمت کسب‌وکارهای اینترنتی، بازار عمل‌هایی همچون طراحی وب سایت رونق زیادی پیدا کرده است، البته چگونگی طراحی وب ‌وب سایت، فرایند آن، اینکه از کجا و چطور آغاز خواهد شد، همچنین شرایط طراحی سایت و معیار هزینه‌های آن از جمله مواردی است که باید آیتم توجه قرار گیرد. در این نوشتار ضمن پاسخ به سوال ها فوق، معنا طراحی وب‌وبسایت، تاریخچه، مراحل طراحی و همچنین معدل هزینه‌های طراحی سایت را مطالعه خواهیم کرد. در پایان نیز تعدادی از نرم افزارهای طراحی وب سایت را به شما معرفی می‌کنیم.

ساخت سایت چیست؟
طراحی وب سایت یا وب طراحی صفحه Web-Design به فرآیند طراحی و ساخت یک پایگاه اینترنتی جهت اطلاع‌رسانی، معرفی شرکت و ارائه محصول ها آن گفته می شود. طراحی سایت ساخت سایت‌ وب سایت یک فرآیند هست که از لایه‌سازی صفحات وب، ساخت محتوا، طراحی گرافیکی و رعایت اصول seo درست شده می باشد. پیش از مطالعه پروسه طراحی سایت، به مختصری از تاریخچه طراحی آن می‌پردازیم.

تاریخچه طراحی وب چیست؟
گروه برنرزلی، مخترع وب، با فعال‌سازی اولین سایت در سال۱۹۹۱، نام خود را به عنوان نخستین خالق وب در تاریخ به ثبت رساند. درنخستین وب سایت، از ابرمتن و ارتباط برای ارسال ایمیل (نشانی اینترنتی) استفاده شده بود. در‌این تارنما بی آلایش متنی هیچ‌گونه گرافیک، تصویر و حتی رنگ‌بندی به عمل نرفته و هنوز هم در دسترس می‌باشد.


برچسب: طراحی سایت،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۷:۲۸ توسط:محمد صادقی موضوع: نظرات (0)