طراحی سایت در مشهد طراحی سایت در مشهد .

طراحی سایت در مشهد

تاثیر ریسپانسیو بودن سایت بر نرخ تعامل

تاثیر ریسپانسیو بودن سایت بر نرخ تعامل

امروزه با دقت به این که موبایل ها و تبلت های اندروید و آی وی اس محصل گردیده اند، اکثر یوزرها وب، تارنما ها را از روش گوشی های یاروهمدم و تبلت هایشان استیناف می نمایند. پس این نکته بسیار ضروری میباشد که وب سایت شما با دستگاه های گوشی، سازش مورد نیاز را داشته باشد. برای این که‌این سازش صورت بگیرد، پوسته سایت شما بایستی ریسپانسیو پیاده سازی شود.

ریسپانسیو بودن سایت ضمن این که در راستای طراحی سایت در مشهد اینترنت پویا و استفاده کننده پسند می‌باشد، برای موتورهای کاوش نیز حائز اهمیت میباشد. به این ترتیب برخورد گرا بودن وب سایت، یک کدام از اصول طراحی سایت می‌باشد.

بهبود تجربیات کاربری یا این که UX
یکی اصول طراحی سایت ماهر، بهبود تجربه کاربری یا این که UX وب سایت می‌باشد. در .واقع یک وب سایت ماهر بایستی به نحوی پیاده سازی گردد که یوزرها آن شایسته ترین تجارب را در طول به کار گیری از تارنما داشته باشند. به عنوان مثال باید دسته بندی ها، قرار گیری آیکون ها، بخش بلاگ و ... به راحتی در دسترس استفاده کننده باشد.


سرعت وبسایت تان را بالا ببرید
یکی از‌از سایر از اصول طراحی وب، بهبود سرعت وبسایت می‌باشد. سرعت پایین از مهم ترین نکاتی هست که می تواند، کاربر را از یک تارنما فراری دهد. سرعت وب سایت دلیل بسیار مهمی در جذب استفاده کننده و بالا بردن بازدید است. پس بهتر می‌باشد در تعیین تصاویر و ویدئو هایی که روی سایت بارگذاری می کنید، توجه بیشتری داشته باشید. تصاویر و ویدیوهایی که حجم بیشتری دارا هستند، می توانند سرعت لود وب سایت را زیر بیاورند.


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۶:۵۳ توسط:محمد صادقی موضوع: نظرات (0)