طراحی سایت در مشهد طراحی سایت در مشهد .

طراحی سایت در مشهد

فریمورک لاوارل و کاربرد آن

فریمورک لاوارل و کاربرد آن

اپ نویسی PHP یکی برگزیدگان و دوست داستنی‌ترین گویش‌های اپ ‌نویسی در حوزه ساخت سایت میباشد. این لهجه اپ نویسی Framework ‌های بسیار متعددی داراست که لاراول یکی‌از آن ها میباشد. عاملی که کادر ورک لاراول را از دیگر قاب ورک‌های گویش PHP متمایز می‌سازد، خصوصیت‌های متعددی میباشد که در پی‌ی نوشته‌علمی‌ی قاب ورک لاراول چیست، به‌طور بدون نقص به توضیح هر یک از آنان می‌پردازبم.

اینک اکثر کمپانی‌های اهل ایران و حتی فرنگی برای نیروی اپلیکیشن نویس در ادامه استخدام اپ نویس لاراول میباشند. پس در‌صورتی‌که میخواهید بدانید انگیزه محبوبیت و توفیق قاب ورک لاراول چیست و چرا بایستی آن را تعیین نمائید، برای طراحی سایت در مشهد می توانید با رایا پارس تماس بگیرید.


Framework یا این که کادر ورک چیست؟

شاید آغاز برای شما این پرسش پیش بیاید که قاب ورک چیست؟ قاب ورک یا این که Framework در لغت در معنای چارچوب میباشد.

قاب ورک اپلیکیشن ‌نویسی دسته ای از کتابخانه‌ها، استاندارد‌ها، صفحه آرایی پترن‌ها و قانون ها کدنویسی میباشد که در بستر یک چارچوب قابل انعطاف‌ افزاری در چنگ گسترش‌ دهندگان و نرم‌افزار ‌نویسان قرار میگیرد. برای اشکال لهجه‌های نرم‌افزار‌ نویسی‌ گوناگون، کادر ورک‌های زیادی توسعه و گسترش داده شد‌ه‌است.

هریک از این قاب ورک‌ها برای هدفی خاص ساخت و ساز گردیده‌اند، از جمله قاب ورک‌های CodeIgniter ,Symfony ,Zend ,Phalcon CakePHP و Yii که جزو برگزیدگان کادر ورک‌های گویش PHP آن گاه Laravel میباشند.

براین اساس اپ ‌نویسان و گسترش ‌دهندگان از قاب ورک‌ها به‌تیتر بستری استاندارد برای پیاده سازی و گسترش نرم افزار‌های خویش استعمال می‌نمایند. در قاب ورک‌ها اکثری از کدها و اوامر به‌شکل از پیش نوشته‌ گردیده گزینه به کارگیری قرار میگیرند. این توابع و دستورها بوسیله بسط دهندگانی زبده و کارشناس فراهم گردیده اند و برنامه نویس ها با استعمال از آنها میتوانند نرم افزار‌های خویش را با سرعت، امنیت و چگونگی بالاتری پیشرفت دهند.


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۱:۴۶ توسط:محمد صادقی موضوع: نظرات (0)