طراحی سایت در مشهد طراحی سایت در مشهد .

طراحی سایت در مشهد

تفاوت های اصلی سایت محل با سایت جهانی چیست؟

تفاوت های اصلی سایت محل با سایت جهانی چیست؟

امروزه آیتم­‌های مختلفی برای رساندن متاع یا این که سرویس ها به مشتریان وجود دارااست، بیزنس آجر و ملات، تحارت ۱۰۰% آنلاین و یا این که ترکیبی از هردو آیتم. به همین دلیل، ساخت سایت به آن اندازه که ما درنگ می‌­کنیم معمولی وجود ندارد. هرچند مدام مواقعی وجود داراست که می بایست در ساخت وب سایت‌تارنما رعایت شود، همچون پیاده سازی ریسپانسیو یا این که عکس العمل‌گرا برای موبایل، استعمال از CTA ها یا این که فراخوان عمل‌­های درست و معمولی، رابط کاربری بی آلایش و استاندارد، پیاده سازی مطلوب و به کار گیری از پیام­‌های درست در سراسر وب سایت. برای طراحی سایت در مشهد با ما تماس بگیرید. در کنار این‌­ها، شما می بایست بدانید وبسایت خویش را برای کاربر جهانی پیاده سازی می­‌کنید یا این که استفاده کننده محلی، یا این که هردو؟

 با هم نگاهی به تفاوت­‌هایی که طراحی وب برای مخاطبین مختلف بر پایه ی وضعیت مکانی آن­‌ها دارد می­‌اندازیم.

ساخت وب سایت محلی در قبال ساخت سایت جهانی، چه نکاتی می بایست بدانید؟
پیرو با ۴ بخش از ساخت وب سایت که می‌­تواند در اینترنت‌تارنما­‌های محلی و جهانی متعدد باشد اشاره می­‌کنیم. این توشه که خواستید یک پروژه طراحی وب سایت تازه را در اختیار بگیرید، اعتنا به اینکه برای چه مخاطبی پیاده سازی می­‌فرمایید، می­‌تواند به شما یاری دهد پیاده سازی بهتری داشته باشید.

1. اینترنت هاستینگ
در‌این قسمت خیلی به مشخصه‌­ها و جزئییات اینترنت هاستینگ نمی‌بپردازیم، ولی باید توجه داشت که انتخاب کمپانی هاستیگ مطلوب برای اینترنت‌تارنما، امری ضروری است. اما این قضیه تنها به خیال منابع سرور و ترافیک آن وجود ندارد بلکه مسافت نیز مطرح میباشد.

این‌طور فکر کنید، یک اینترنت‌تارنما پیاده سازی می­‌نمایید که صاحب خانه اینترنت آن یک سرور در شهر دنور (Denver)، کلرادو است. این اینترنت‌تارنما کلاه می­‌فروشد. فروش کلاه یک تجارت محلی وجود ندارد و این اینترنت‌تارنما می‌­تواند مخاطبانی از سراسر عالم داشته باشد. در‌این میان ممکن میباشد به هر دلیلی بیشتر مخاطبان و عشق‌مندان به‌این کلاه­‌ها در استرالیا باشند؛ البته ارائه کننده سرویس ها هاستینگ این اینترنت‌وبسایت هیچ سروری در اطراف استرالیا ندارد و اختصاصاً در ایالات متحده قرار گرفته میباشد. در‌این‌صورت‌، ترافیک متعددی که از سمت استرالیا به روی این اینترنت‌وب سایت جاری می‌­گردد، بر روی سرعت اینترنت‌وبسایت تأثیر میگذارد.

چه می بایست کرد؟ معطل بمانیم بدین آرزو که عشق و علاقه‌مندان به خرید کلاه و بازدیدکنندگان اینترنت‌وب سایت، صبور باشند و درانتظار بار گذاری زمان بر اینترنت‌وب سایت شوند؟ خیر این‌طور وجود ندارد. چنانچه می­‌خواهید استفاده کننده جهانی داشته باشید بایستی به‌این نکات اعتنا کنید:

* هاستینگ خویش را از کمپانی‌های دارای اعتبار تنظیم نمائید.
* برای سرویس ها اینترنت هاستینگ خویش پلنی تعیین فرمایید که بتواند ترافیک بالایی را هواخواهی نماید.
* سایت خویش را با یک CDN تجهیز نمایید.
2. رنگ‌بندی
گزینش رنگ مطلوب، یکی از اولی نکاتی است که در طراحی سایت می بایست به آن دقت شود؛ البته آیا تا به درحال حاضر به معنای رنگ­‌هایی که گزینش می‌­نمایید فکر کرده‌اید؟ و آیا از این مضمون‌ برای جذب مخاطبان خویش به کار گیری کرده‌اید؟

از جمله، رنگ قرمز‌رنگ را در لحاظ بگیرید. قرمز رنگ بسیار قدرتمندی میباشد که به‌خیر در ذهن باقی می­‌ماند.

البته رنگ قرمز ممکن میباشد معانی ناراحتی‌انگیزی در بقیه کشورها داشته باشد. در آفریقای جنوبی و چین، رنگ قرمز‌رنگ برای سوگواری و مراسم خاک‌سپاری استفاده می­خواهد شد؛ بدین ترتیب در شرایطی که بیشتر مخاطبان شما از این نقاط عالم میباشند، انتخاب این رنگ ممکن میباشد ایده خیر نباشد و آن تأثیر مثبتی که در بقیه نقاط فقیه دارد را در‌این کشورها نداشته باشد.

برعکس، می‌­توانید به‌این تصور کنید که رنگ چه نقشی در پیاده سازی محلی شما دارد. در حالتی که می‌خواهید مخاطبان محلی خویش را جذب نمائید، می­‌توانید از رنگ‌­های دسته‌­های ورزشی دوستداشتنی آن حوزه‌ به کار گیری نمائید. یا این که وبسایت خویش را طوری پیاده سازی فرمایید که کاربر محلی با دیدن آن یک رخداد یا این که جاذبه‌­ی دوست داستنی محلی را به حافظه بیاورد.

 


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ دی ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۶:۴۲ توسط:محمد صادقی موضوع: نظرات (0)