طراحی سایت در مشهد طراحی سایت در مشهد .

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت واکنشی Responsive Web Design: مفاهیم


طراحی سایت واکنشی Responsive Web Design: مفاهیم
این روزها استعمال از گوشی ، تبلت و یا سایر تجهیزات یار و همدم برای مرور و مشاهده صفحات وب سایت ها بسیار همه گیر شد‌ه‌است و اکثر طراحان وب برای طراحی سایتهایشان نیز رغبت دارا‌هستند تا سایت هایی که طراحی میکنند در انواع تبلت ، تلفن همراه و یا وسایل دیگر قابل مشاهده و استفاده باشد. در واقع شما با به کارگیری از اصول طراحی ریسپانسیو (Responsive) یا همان وب واکنشی کارکشته می باشید تا محتویات صفحه ها وب سایت خود را با دقت به نوع وسیله مورد به کار گیری بازدیدکننده تارنما تنظیم فرمایید.

فرض نمایید طراحی سایت در مشهد تنها در مرورگرهای رایج توسط کامپیوترهای شخصی به صحت نمایش داده شود. حال در شرایطی‌که بعضا بازدیدکنندگان سایت شما از تبلت و یا گوشی های هوشمند امروزی برای مشاهده تارنما شما استفاده کنند و صفحه ها تارنما شما به درستی نمایش داده نشوند طبیعتا این دسته از بازدیدکنندگان از وب سایت شما خارج می گردند و این به معنی تلف کردن این بازدیدکنندگان و حتی‌د‌ر بعضی مواقع مشتریان خواهد بود.

طراحان سایت در طراحی وب سایت با استعمال از ترکیب برخی موارد در CSS و ترکیب آن ها با جداول شناور (Fluid Grid) می توانند طراحی وب خود را به صورتی طراحی کنند که در همگی وسایل و تجهیزات به صحت نمایش داده شوند و این یعنی طراحی واکنشی (ساخت سایت ریسپانسیو) و یا همان Responsive Web Design که راجع به آن کلام می کنیم.

معمولا در این نوع طراحی اصلی ترین نقص‌ نمایش صحیح تصاویر در مرورگرها و تجهیزات متفاوت با برگه نمایش های متعدد می باشد. اما شما با استفاده از اوامر نمایش به صورت کامل مانند: max-width می توانید این کار را انجام دهید. در واقع تصاویر شما همواره در اندازه حقیقی وواقعی خود نمایش داده می شوند مگر آنکه در فضای کوچکتری قرار گیرند.

در روش Responsive شما می‌توانید فایل های CSS گوناگونی را برای نمایش وبسایت بر روی دستگاه های گوناگون فراخوانی نمایید. از جمله برای نمایش بر روی موبایل یک پوشه CSS و برای نمایش در یک دستگاه دیگر از یک نوع پوشه CSS دیگر به کار گیری فرمایید.

نمایش در گوشی تلفن همراه در وضعیت ساده و بعداز لمس منو (منو از سمت چپ به درون باز می‌شود)


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ دی ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۲:۴۵ توسط:محمد صادقی موضوع: نظرات (0)