طراحی سایت در مشهد طراحی سایت در مشهد .

طراحی سایت در مشهد

PAGE EXPERIENCE چیست؟

 


PAGE EXPERIENCE به تیم‌ای از عامل ها تجربیات کاربری یک استفاده کننده هنگام مراجعه به یک ورقه اینترنت اطلاق می‌گردد. این کارداران مشتمل بر:

۱. سرعت لود برگه (Page Loading Speed):
سرعت بار گذاری ورقه یکی‌از مهم‌ترین دست اندرکاران تجارب کاربری میباشد. یوزرها ترجح دارا هستند که صفحه های اینترنت با سرعت بالا لود شوند و محتوا تخت‌گاز قابل دسترسی باشد. مجال لود بالا باعث به نارضایتی یوزرها و افت نرخ رجوع و برگشت (Bounce Rate) میشود.

چه تکنیک‌هایی برای ارتقاء سرعت سایت وجود دارااست؟
۲. واحد سنجش تعامل پذیری (Mobile-Friendly):
با پرورش چشمگیر استعمال از دستگاه‌های یار، تطبیق صفحه های اینترنت با تلفن‌های همدم و تبلت‌ها عنایت اکثری پیدا نموده است. وب سایت‌هایی که به صدق و سوای انواع بر روی این دستگاه‌ها اکران داده میگردند، طراحی سایت در مشهد تجربیات کاربری بهتری ارائه می دهند و موتورهای کاوش این خصوصیت را آیتم اعتنا خویش قرار می دهند.

۳. ایمنی مرورگر (Safe Browsing):
امنیت سایت برای مثال مواقعی میباشد که تأثیر بزرگی بر روی پشت گرمی استفاده کننده به وب سایت دارااست. تارنما‌های دربردارنده تهدید‌ها امنیتی یا این که اپ‌های مخرب، معمولاً در سکو‌بندی نتیجه ها کاوش کاهش مییابند و امتیازات زیر‌تری را استخراج می‌نمایند.

۴. اجتناب از ناگهانی شدن محتوا (No Intrusive Interstitials):
به کارگیری از تبلیغات ناگهانی و پنجره‌های اجباری که یوزرها را از محتوای اساسی بازدید منیط نمایند، تجارب کاربری را ناراضی کننده می‌نماید و ممکن میباشد منجر ارتقاء نرخ رجوع و کاهش درجه وب سایت خواهد شد.

Page Experience و تأثیر آن بر seo در گوگل
PAGE EXPERIENCE تحت عنوان یکی‌از عامل ها مهم تجربیات کاربری مستقیماً بر seo تارنما و درجه‌بندی در حاصل موتورهای کاوش تأثیر میگذارد. تجربیات کاربری خوب، سبب به کردار مثبت یوزرها و ارتقا تعامل با محتوا میشود که‌این فرمان بوسیله موتورهای کاوش توان‌بخشی گردیده و فیض‌ای از آن، بهبود سکو و بهبود جذب ترافیک برای تارنما میباشد.

۱. بهبود مرتبه و جذب ترافیک: درجه‌بندی خوب سایت در نتیجه ها کاوش یکی‌از تأثیرات مهم PAGE EXPERIENCE بر seo میباشد. بهبود عامل ها تجارب کاربری، سایت را برای موتورهای کاوش بیشتر جاذبه قرار می دهد و احتمال دسترسی به شیت ابتدا نتیجه ها کاوش را ارتقاء میدهد.

چه طور ترافیک وبسایت خویش را تا 120 درصد ارتقاء دهیم؟

۲. کاهش نرخ رجوع و برگشت: تجربیات کاربری سبب ساز به کاهش نرخ رجوع یوزرها می‌گردد. کاهش نرخ برگشت بدین معنا میباشد که یوزرها بیشتر در تارنما به یاد ماندنی می شوند و برهه زمانی فرصت بازدید آنها ارتقاء مییابد. این مسئله نماد‌دهنده محتوای اثرگذار و با ارزش برای یوزرها میباشد که موتورهای کاوش این نکته را گزینه اعتنا قرار می دهند و به افزایش درجه تارنما یاری می‌نماید.

۳. ارتقا زمان مجال بازدید: PAGE EXPERIENCE میتواند زمان مجال بازدید یوزرها را ارتقا داده و به تعامل یوزرها با محتوا یاری دهد. این زمینه نیز بهبود seo تارنما را تسهیل می‌نماید. از جمله، چنانچه یک وب سایت سریع لود خواهد شد و تجربیات کاربری خیر و خوبی را برای بازدیدکننده به ارمغان بیاورد، یوزرها بیشتری به وبسایت مراجعه می‌نمایند و مقطع فرصت بازدید آن ها بیشتر می‌گردد.

 


برچسب: طراحی سایت،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۲۳:۴۶ توسط:محمد صادقی موضوع: نظرات (0)