طراحی سایت در مشهد طراحی سایت در مشهد .

طراحی سایت در مشهد

نکات مهم در طراحی سایت

نکات مهم در طراحی سایت

فهمیدن اینکه چه المان ‌هایی منجر می شوند وب سایت شما پیاده سازی خیر داشته باشد و همینطور شما چه‌گونه می توانید از آن ها در شغل خودتان استعمال نمائید مهمترین نکته ایست که در‌این قسمت به آن می پردازیم.
اصول اول‌ای از طراحی وب، مبتنی بر عقیده ها و تجربه  هنرمندان و طراحان، برای جانمایی قسمت‌ها و المان ها در وبسایت تمجید گردیده‌است. به کار گیری از این اصول می‌تواند به طراحان امداد می‌نماید تا سایتی با ظواهر بسیار تر و تمیز و خوشگل پیاده سازی نمایند.
ولی می بایست خاطرنشان کرد که هیچکدام از این اصول را نمی‌قدرت ضابطه خواند و بیشتر می بایست به آنان تحت عنوان راهنما و منبع الهام نگاه کرد صحیح همان طور که پیکاسو می گوید "قانون ها را مثل یک آدم حرفه ای خاطر بگیرید تا بتوانید آنها را مانند یک هنرمند بشکنید"، هرگاه شما شالوده و محور طراحی وب سایت را خاطر گرفتید آن‌گاه میتوانید در اجرای آنها جزئیات را به دلخواه خویش تغییر تحول دهید.

شناخت با اصول پیاده سازی
تعادل 
تعادل بصری یک کدام از مهم ترین المان‌ها در طراحی سایت میباشد یعنی ظواهر تارنما بایستی طوری پیاده سازی گردد که تنها یک قسمت مستقل از تارنما نتواند به تنهایی تمرکز استفاده کننده را به خویش جلب نماید و می بایست کلیت بصری تارنما منجر جذب استفاده کننده خواهد شد در طراحی وب سایت شایسته ترین فعالیت این میباشد یک خط خیالی میانه برگه تارنما خویش بکشید تا بتوانید تعادل را در آن رعایت فرمایید.
در ساخت وب سایت دو نوع تعادل وجود دارااست که در ذیل به آن ها میپردازیم:

تعادل متقارن وقتی میباشد که دو طرف شیت سایت مثل یک تصویر در آینه متقارن باشد و تعادلی داشته باشد که به مخاطب احساس نظم، تروتمیز بودن و زیبایی را القا نماید.
تعادل نامتقارن هنگامی میباشد که تعادل بصری هر دو طرف موازی باشد ، ولی ادغام و ترتیب موادسازنده متعدد باشد.پیاده سازی نامتقارن متعادل یک منش امروزی تلقی می گردد که منجر میشود تا تجربیات مخطبان منحصر و خاص باشد.


برچسب: طراحی سایت،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۰۲:۲۱ توسط:محمد صادقی موضوع: نظرات (0)