طراحی سایت در مشهد طراحی سایت در مشهد .

طراحی سایت در مشهد

تفاوت ری اکت با فریم ورک های دیگر

تفاوت ری اکت با فریم ورک های دیگر
در اوایل قرن بیست و یکم در سال ۲۰۱۱ تنی چند از برنامه نویس ها و توسعه و گسترش دهندگان بسیار پر رنگ در دنیای اینترنت یک مخزن بسیار توسعه یافته به اسم ToDoMVC فعال سازی کرده و در آن مخزن با سرعت کادر ورک و کتابخانه های دوست داستنی جانور در سراسر عالم یک نرم افزار را با فهرست عمل یک ساعت طراحی کردند. همینطور در آخرها سال ۲۰۱۲ بود که‌این پروژه به یک جای غیر رسمی برای مقایسه ابزارهای متفاوت تبدیل شد. با مراجعه بدین پروژه و حصول داده ها مطلوب دراین باره به نیکی از تفاوت سعی react با دیگر قاب ورک ها و کتابخانه های جان دار اگاهی پیدا خوا‌هیم کرد.

چرا می بایست ری اکت را خاطر بگیریم؟
برهان یادگیری و به کارگیری از کتابخانه ری اکت سوالی میباشد که پیش روی بخش اعظمی از اشخاص و برنامه نویس ها وجود دارااست و ذهنشان را سرگرم می کند. اینک تعداد بسیار متعددی قاب ورک و کتابخانه برای ساختن فرانت اند در نرم افزار ها و نرم‌افزار های گوناگون وجود دارااست که رویکرد گسترش را تا حدود متعددی تسهیل می کند در دنیای نرم افزار نویسی فرانت اند هنوز تغییرات بسیار متعددی به وجود میاید.

این موضوعی که بخواهیم هر روز برای یادگیری و فعالیت کردن با کادر ورک های متعدد هنگامی را تخصیص دهیم بسیار طاقت فرسا و ناممکن بوده به این دلیل که قدمت قاب ورک ها در این شیوه بسیار کوتاه بوده و می قدرت ریسک یادگیری آن‌ها را به دوش بکشیم. براین اساس در صورتیکه در پی یک تکنولوژی هستیم که در نوع خویش و در حوزه مشخصی شایسته ترین بوده و بها ریسک را داشته باشد توصیه ما به شما یادگیری ری اکت میباشد.

مبتنی بر خصوصیت هایی که از react در صدر بیان شد. می اقتدار اعلام‌کرد که ریکت شایسته ترین کتابخانه برای عمل در حوضه ی ui میباشد. و بیشتر به خیال اینکه بازار عمل برای فرانت اند کارانی که از react به کار گیری می نمایند زیاد میباشد برای عده ای که به عمل در سمت فرانت و UI عشق و علاقه دارا‌هستند یادگیری react js را توصیه میشود.

همینطور این کتابخانه دارنده یک‌سری خصوصیت های مثبت نیز میباشد که درپی به تفصیل مهم‌ترین آنان خوا هیم پرداخت:

برای طراحی سایت در مشهد به یارا پارس مراجعه کنید 

یادگیری بسیار سهل و آسان ری اکت
هر فردی که دارنده پیش موضوع در نرم افزار نویسی و کد نویسی باشد این قابلیت را خواهد داشت تا react js را در بی آلایش ترین شرایط ممکن فرا گرفته و از آن به کارگیری کند. این مورد تحت عنوان یک خصوصیت مثبت برای کتابخانه ری اکت به حساب میآید به این دلیل که کتابخانه و کادر ورک های دیگری مانند Angular و MVC بسیار بغرنج بوده و یادگیری آن ها نیز کاری بسیار طاقت فرسا میباشد. این نکته گفتنی میباشد که برای یادگیری راحت و بی دردسر کتابخانه ری اکت می بایست علم مختصری در مورد لهجه های نرم‌افزار نویسی html و جاوا اسکریپت و css داشته باشید.

 آزمایش پذیری فوق العاده ری اکت
کتابخانه react در قضیه آزمایش پذیری بسیار کارایی قابل قبولی داشته و شخص استعمال نمایند این قابلیت را خواهید داشت تا کامپوننت ها و توابع خویش را به سادگی با پارامتر ها و خروجی های گزینه نظرش نظارت کند و در دعوا اعتنا و فرصت صرفه جویی بسیار قابل قبولی را ساخت‌و‌ساز نماید. همینطور کوشش کتابخانه ری اکت در مقایسه با گونه های گوناگون دیگر کتابخانه‌ها و کادر ورک هایی که در جاوا اسکریپت جان دار می باشند بسیار تلاش بهتری را ارائه می کند.


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۱:۴۷ توسط:محمد صادقی موضوع: نظرات (0)