طراحی سایت در مشهد طراحی سایت در مشهد .

طراحی سایت در مشهد

بهترین زبان ها برای توسعه فرانت-اند


گسترش فرانت-اند، اپ نویسی سمت استفاده کننده میباشد. اصولا دربرگیرنده کلیه عنصرها ظاهری میباشد که در کاغذ اینترنت مشاهده می‌کنید. این نصیب جایی میباشد که مخاطب با پیمایش و مرور صفحه های، به صورت بدون واسطه با اینترنت در تعامل میباشد. در صورتی شخص خلاقی می باشید یا این که به شغل پیاده سازی عشق مندید اینجا برایتان عالی میباشد. خب بیایید لهجه های نرم‌افزار نویسی بسط فرانت-اند را مرور کنیم:

JavaScript
نخستین از همگی اینکه جاوا اسکریپت (JavaScript) هیچ ربطی به جاوا ندارد. گویش های متفاوتی می باشند که برای هدف ها مختلفی به کارگیری می‌شوند. طراحی سایت در مشهد چه توسعه و گسترش دهنده سمت مخاطب و چه بسط دهنده سمت سرور در اینترنت و یا این که حتی توسعه و گسترش دهنده تلفن همراه باشید، جاوا اسکریپت یاری متعددی خواهد کرد. این لهجه با یک پارچه سازی API و تجارب کاربری سریع و تعاملی اش در سمت مخاطب به شما یاری می نماید تا یک سایت پویا و واکنشگرا بسازید. ضمن این جاوا اسکریپت سال ها میباشد که بسیار دوست داستنی بوده و این باعث به ایجاد کرد یک جامعه بلندمرتبه و فوق العاده از توسعه و گسترش دهندگان آن گردیده است، با رابطه و پیوستن به‌این جامعه، می‌توانید مسائل خویش را حل نمائید و حتی ایده های تازه بسازید.

خلاف چیزی که الان فکر‌میکنید، جاوا اسکریپت بدون نقص وجود ندارد و معایبی هم داراست. البته مطمئن باشید همگی گویش ها قطعا ضعف هایی دارا هستند و این برای کلیه میباشد. جایگزین بهتری برای این گویش پیدا نمی‌کنید و اکنون از زیرساخت های مهم وب میباشد. کلیه اینها جاوا اسکریپت را به زبانی تبدیل کرده که بایستی هجرت هیجان آور خویش در توسعه و گسترش اینترنت را از اینجا استارت نمایید.

HTML و CSS
آشنا به حیث می رسند؟ همینطوره. زیرا اینها لهجه های کهن خیلی نیکی میباشند که هنوز هم در توسعه و گسترش اینترنت استعمال می‌شوند. دقیقا از اولِ فعالیت می‌توانید هم پا با جاوا اسکریپت، HTML و CSS صفحه ها اینترنت جالب و پویایی بسازید. ضمن این یادگیری HTML میتونه تماماً دیدنی و با لذت همپا باشد. در‌صورتی‌که پیرو لهجه های محبوبی میباشید که ابتکار شما‌را تحریک نمایند آن HTML و CSS میباشد. با به کار گیری از HTML می‌توانید رابط کاربری اپ های اینترنت و گوشی را پیاده سازی فرمائید. در صورتی‌که تازه کار می‌باشید، اینها گویش های نرم‌افزار نویسی محور برای آغاز اپ نویسی اینترنت هستند.

TypeScript
تایپ اسکریپت (TypeScript) به عبارتی جاوا اسکریپت میباشد که بزرگتر شد‌ه‌است. تفاوت مهم اینه که جاوا اسکریپت نیازی به کامپایل ندارد البته تایپ اسکریپت کامپایل میگردد. متوجه نشدید؟ خب نگران نباشید. تایپ اسکریپت یک تیم گرانقدر از جاوا اسکریپت میباشد که به شدت در کدنویسی دشوار گیر میباشد و پیش از اعمال، کلیه کدها نظارت میشوند، در واقع یک تمیزکننده کد آماده می نماید. تایپ اسکریپت، جاوا اسکریپت را کامپایل و تبدیل می نماید بدین ترتیب احاطه روی جاوا اسکریپت برای توفیق در تایپ اسکریپت کافی میباشد.

تایپ اسکریپت یک لهجه نرم‌افزار نویسی گسترش اینترنت متن گشوده میباشد که به وسیله مایکروسافت محافظت و تامین میشود و همینطور یک لهجه اپلیکیشن نویسی شی گرا میباشد. در دسترس بودن رابط و پناه از ماژول ها، تایپ اسکریپت را به یک لهجه نرم افزار نویسی دوستداشتنی برای توسعه و گسترش اینترنت تبدیل نموده است. کدهای جاوا اسکریپت تحت عنوان کدهای تایپ اسکریپت هم انجام میشوند. تصمیم گرفتیم این گویش را هم در لیست در اختیار بگذاریم و سفارش می‌کنیم آن را به تیم خویش اضافه نمائید.


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ فروردین ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۳۰:۴۵ توسط:محمد صادقی موضوع: نظرات (0)