طراحی سایت در مشهد طراحی سایت در مشهد .

طراحی سایت در مشهد

اجرا و پیاده سازی لندینگ پیج


پیاده سازی لندینگ پیج نصیب کوچکی از استراتژی مارکتینگ در فضای آنلاین میباشد. به عبارت عالی آغاز می بایست یک استراتژی صحیح برای توفیق در بازار آنلاین داشته باشیم و مبتنی بر هدف ها خویش مبادرت به تشکیل داد لندینگ پیج کنیم. دسته وبسیما زبده زمانبر بازه در مسئله پیاده سازی استراتژی بازاریابی برای ناحیههای گوناگون استخراج‌و‌عمل توانسته نقشه مسیر توفیق استحصال‌وکار شمارا رسم نماید. برای شناخت با سرویس ها ما میتوانید به شیت استراتژی بازاریابی مراجعه کرده و با مدل کاری وبسیما آشنا گردید.

اشکال لندینگ پیج؛ اولی گام برای یک پیاده سازی برنده
صفحه های فرود یا این که لندینگ گونه های مختلفی دارا‌هستند. در‌واقع با آشنایی آن ها می‌اقتدار ایجاد کرد لندینگ پیج را با نگاهی ظریف اجرا بخشید. از اشکال لندینگ پیج طراحی سایت به صفحه های «Click Through» یا این که «Lead Generation» اشاره نمود. تعیین هرکدام از این صفحه های بایستی با دقت به غرض بازاریابی صورت پذیرد.

کلیک به واسطه صفحه های لندینگ؛ Click Through or Step Page
شیت Step Page به‌طور تمام به‌خواسته جابجایی داده ها کافی به کاربر برای تصمیم خرید پیاده سازی میشود. این ورقه به‌شکل بدون واسطه در نرخ تبدیل وبسایت اثر‌گذار میباشد. به‌همین برهان این Step Page در تارنما‌های فروشگاهی یا این که به عبارتی eCommerce بیشتر چشم می‌گردد.

وقتی مشتری روی یک بنر تبلیغاتی کلیک می‌نماید و به سبد خرید منتقل می شود، سریعاً کاغذ را سوراخ خواهد کرد؛ البته در شرایطی که این لندینگ یک Step Page باشد، احتمال خرید ارتقا خواهد یافت. در بنا شده در این صفحه ها، استفاده کننده داده ها کافی در‌خصوص جنس را به‌دست میاورد و به‌راحتی قادر است تصمیم خرید خویش را عملی نماید. تصاویر، توضیحات تکمیلی، جدول ویژگی ها و نظرها بقیه یوزرها به عنوان مثال مواقعی میباشد که بایستی در پیاده سازی صفحه های جنس آیتم دقت قرار بگیرد.


برچسب: طراحی سایت،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۲۳:۱۷ توسط:محمد صادقی موضوع: نظرات (0)