طراحی سایت در مشهد طراحی سایت در مشهد .

طراحی سایت در مشهد

تاثیر استفاده از فوتر در طراحی سایت چیست؟

تاثیر استفاده از فوتر در طراحی سایت چیست؟
فوتر چیست؟
فوتر در ذیل ترین نصیب اینترنت‌وب سایت جای دارد و همانند هدر و بالای اینترنت‌وبسایت در کلیه صفحه های قابل مشاهده میباشد و میتواند دربردارنده داده ها مختلفی همانند مقررات اینترنت‌وب سایت، لینک و پیوند کاغذ مقاله ها،‌ نقشه وبسایت و پیوند کانال‌های اجتماعی باشد.
فوتر بخشی از اینترنت‌تارنما میباشد که اکثر اوقاتِ طراحان به جهت قرارگیری آن در تحت شیت، گمان نمیکنند که بتواند بازدیدکنندگان را چندان به خویش جذب نماید و به همین برهان نیز عنایت متعددی به پیاده سازی آن نمی‌دهند. با این هم اکنون، امروزه اثبات شد‌ه‌است که منو فوتر، التفات بسیار ویژه‌ای در جذب استفاده کننده و تشویق وی به ادامه حضور در اینترنت‌تارنما داراست. برای طراحی سایت در مشهد می توانید با رایا پارس تماس بگیرید

التفات فوتر در ساخت سایت‌وبسایت
در پیشین اکثر طراحان اینترنت‌تارنما التفات متعددی به منو فوتر اینترنت‌وب سایت نمی‌دادند. این مساله، ریشه در یک اعتقاد دیرین داراست که میگوید مطالب اصلی بایستی در بالای شیت قرار گیرد و هرچه به سمت تحت می رویم مداقه مطالب کمتر می‌گردد؛‌ البته پژوهش ها علامت داده میباشد که یوزرها خلال دقت به هدر وب سایت، به نصیب پایینی وبسایت نیز دقت دارا هستند و اکثری از یوزرها پیش از بار گذاری شدن بی نقص وب سایت و مقاله متبوع، ورقه را تا پایان اسکرول می‌نمایند؛‌ از این رو رفته رفته دقت طراحان اینترنت‌وب سایت به سمت منو فوتر جلب شد و به گذر زمان شاهد ابداع‌های فراوانی در پیاده سازی این قسمت از اینترنت‌وبسایت‌ بودیم. به‌دنبال به پژوهش دلایل التفات فوتر در ساخت سایت‌تارنما می پردازیم.

خصوصیت استثنایی فوتر در‌این میباشد که یک فضای قابل مشاهده اینترنت‌وب سایت میباشد واز طرفی، حواس مخاطب را پرت نمی‌نماید؛ از این رو فضای قابل قبولی برای قرار دادن داده ها فنی و حقوقی اینترنت‌تارنما میباشد.
زمانی کاربری تا انتهای اینترنت‌وبسایت می‌رود در معنای این میباشد که تا حد خیلی متعددی در جلب دقت مخاطب غالب شغل نموده اید. با به کار گیری از منوی فوتر و سفارش آیتم‌های مطلوب دیگر می توانید همچنان استفاده کننده را در وب سایت خویش نگه دارید.
فوتر اثر غیرمستقیمی در بهینه سازی وبسایت شما داراست. شما میتوانید از لغات کلیدی اساسی اینترنت‌وبسایت خویش در‌این نصیب به کارگیری فرمائید.


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۲۷:۵۵ توسط:محمد صادقی موضوع: نظرات (0)