طراحی سایت در مشهد طراحی سایت در مشهد .

طراحی سایت در مشهد

پروتوتایپ چیست؟ Prototype و Wireframe چه تفاوتی دارا‌هستند؟

فکر کنید برای ایجاد یک فرآورده تازه، ایده قابل قبولی در ذهن خویش دارید. شما میتوانید پیاده سازی جنس، کنار هم قرار تصاحب کردن قطعات، روش عمل و کاربردهای این فرآورده نو را در ذهن خویش ملاحظه کنید. در واقع یک سبک کلی از جنس پایانی در ذهن شماست. بعد از آن کارایی می کنید، محصولی را که به تصویر ذهنیتان مجاورت‌خیس میباشد، به طور فیزیکی ساخت و ساز نمایید. با اعمال این فعالیت، در واقع یک مثال اول یا این که Prototype ساخت‌و‌ساز کرده‌اید. تا اینجا شاید مضمون‌ پروتوتایپ یه خرده مشابه وایرفریم به حیث رسد، ولی امروز علاوه بر اینکه به شما خوا‌هیم ذکر کرد پروتوتایپ چیست و چه گونه ساخته می گردد، تفاوت آن با وایرفریم را نیز نظارت خوا‌هیم کرد.

پروتوتایپ چیست؟
پروتوتایپ (Prototype)، مثال‌ای کیفیت عالی از متاع پایانی میباشد که برای مشابه سازی تعاملات یوزرها ساخته می شود. طراحی سایت در مشهد  این سبک، خلاف وایرفریم و موکاپ، دارنده خصوصیت‌های عملکردی میباشد و به یوزرها اذن میدهد تا تعاملات رابط کاربری (UI) را تجارب نمایند.
با پروتوتایپ می توانید به عبارتی تجربیات‌ای که میخواهید از مال آخری داشته باشید را مشابه سازی و تست کرده و ایرادات آن را برطرف نمائید. در واقع، پروتوتایپ یک پیش اکران اول میباشد که اصول ابتدایی مال و شیوه سعی آن را آرم میدهد. به این ترتیب، به فرآورده پایانی تشابه متعددی داراست.

مطابق تعریف و تمجید Wikipedia
مثال نخستین یا این که prototype، سبک یا این که محصولی میباشد که برای تست یک مراحل یا این که مضمون‌ ساخته می‌گردد. این متاع، به خواسته ارتقا توجه و نظارت طرح نو، توسط تحلیلگران سیستم و یوزرها گزینه استعمال قرار میگیرد.

به خیال و خاطر داشته باشید که در هر مرحله از شغل، با به کار گیری از ابزارها و قابل انعطاف افزارهای متعدد، میتوانید پروتوتایپ مال مدنظرتان را بسازید. اما شما میتوانید تمام پروژه را مشابه سازی نمائید و یا این که Prototype یک مرحله خاص را بسازید و تست فرمایید.


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۶:۰۶ توسط:محمد صادقی موضوع: نظرات (0)