طراحی سایت در مشهد طراحی سایت در مشهد .

طراحی سایت در مشهد

استفاده از تکنیک هرو هدر در طراحی سایت

استفاده از تکنیک هرو هدر در طراحی سایت

یکی از بروزترین و دوستداشتنی ترین تکنیک های ساخت سایت فعلا استعمال از تصاویر والا در بخش بالایی تارنما هست، ولی خیر صرفا یک تصویر بلندمرتبه بی آلایش. در واقعیت از تصویری دیدنی و تاثیرگذار به همپا مقدار کمی متن به کار گیری می گردد که به اندازه صفحه اکران به لحاظ رسد. هنگامی از اینگونه تصاویری در ابتدا ترین قسمت برگه مصرف شود به آن تکنیک hero header در طراحی سایت می‌گویند. همچون هدر صفحه اصلی سایت وبسیما، هنگام ورود به کاغذ اصلی اولی چیزی که مشهود است یک هدر گرانقدر است که به اندازه کل برگه اکران بوده و با تحت آوردن اسکرول می اقتدار قسمت های آجل تارنما را روئت کرد.

اسم تجاری خویش را در هنگام پیاده سازی hero header نظر فرمائید، بالای شیت سمت چپ و یا این که راءس تصویر فضای قابل قبولی برای این فعالیت می‌باشند. برای لوگوی خویش میتوانید رنگ سپید و یا این که مشکی را گزینش کنید، دقت فرمایید که بخوبی از تصویر آیتم قابل شناسایی باشد و از استفاده از رنگ های مختلف برای این کار اجتناب فرمائید. برای طراحی سایت در مشهد می توانید به رایا پارس مراجعه کنید.

عنا وین را پررنگ نمائید ، طرز به کار گیری از فونت و تصاویر میتواند برای مخاطب بسیار جالب اعتنا باشد.
در انتخاب رنگ ها توجه فرمائید، در‌حالتی که شما از یک تصویر رنگی استعمال می کنید سایر موردها فضا آن را سپید و یا این که سیاه فرمائید. در‌حالتی که تصویر سیاه و سپید می باشد از یک پلت تک رنگ برای متن هدر به کارگیری نمایید.
متن خویش را در جایی قرار دهید که بازدارنده از چشم شدن تصاویر نشود.
از حروفی با سایز تبارک و فونتی دقیق استفاده کنید این فعالیت خوانایی متن را بالا می‌برد.
به قرار دادن یک دکمه روشن و با پیاده سازی تخت در هدر خویش تصور کنید.
از منوی اثبات به کارگیری نمائید، با این راه شغل را برای یوزرها وا رفته فرمایید تا با به کارگیری از اسکرول به قسمت های دیگر صفحه شیوه یابند. منو را در هدر سایت و خارج از تصاویر مکان دهید. تکنیک hero header در ساخت وب سایت فارغ از استعمال از منوی اثبات ممکن میباشد دسترسی به قسمت های مختلف تارنما را برای یوزرها ایراد سازد.
از سایه و رنگ محو برای متمایزکردن نوشته ها از تصاویر استعمال نمائید، تمامی نوشته ها برای اثرگذار واقع شدن بایستی خوانا باشند.
هدری ساخت‌و‌ساز فرمائید که responsive بوده و در گوشی و تبلت نیز بخوبی فعالیت نماید، به‌این آیتم هم تصور کنید که در صفحات اکران خرد خیس به چه شکل ارائه میگردد و چه تصویر و متنی اکران می‌دهد.


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۵:۴۷ توسط:محمد صادقی موضوع: نظرات (0)